«Захист прав дитини – пріоритет держави»

Відкриваючи засідання, начальник служби у справах дітей облдержадміністрації О.Савельєва наголосила на необхідності активізації соціальної роботи, спрямованої, насамперед, на захист прав дітей, сімей з дітьми та найбільш уразливих категорій дітей. Оскільки, за її словами, охорона дитинства в Україні є одним із пріоритетних загальнонаціональних завдань.

У рамках семінару увазі слухачів будуть запропоновані тематичні зустрічі, лекції та практичні заняття на теми: «Пріоритетні напрямки діяльності служб у справах дітей області по захисту прав та інтересів дітей на сучасному етапі», «Нормативно-правові акти, що регулюють роботу служб у справах дітей по захисту прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Організація роботи служб у справах дітей райдержадміністрацій, міськвиконкомів із кандидатами в усиновлювачі», «Робота служб у справах дітей щодо захисту житлових та майнових прав дітей. Стан виконання програм забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2013-2017 роки», «Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім’ї опікунів, піклувальників та здійснення контролю за станом їх утримання», «Дотримання законодавства про працю неповнолітніх», «Забезпечення службами у справах дітей соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають у державних закладах різних типів та форм підпорядкування», «Забезпечення соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перемістились із зони проведення АТО», «Контроль за станом утримання, виховання і розвитку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в дитячих будинках сімейного типу і прийомних сім’ях, які функціонують на території Житомирської області», «Повнота та своєчасність заповнення електронної облікової карти в ЄІАС «Діти», «Організація службами у справах дітей результативної роботи щодо запобігання соціальному сирітству» тощо.