Навчання бухгалтерів сільських, селищних рад
14 березня у Центрі відбулось відкриття тематичного короткострокового семінару «Організація бухгалтерського обліку в бюджетних установах» для спеціалістів з питань бухгалтерського обліку сільських, селищних рад. Відкриваючи засідання, керуючий справами виконавчого апарату Житомирської обласної ради І.Толочко основну увагу присутніх закцентував на основних напрямах Концепції реформування місцевого самоврядування.
Головна мета семінару – надати знання, вміння та сформувати практичні навички, необхідні бухгалтерам сільських, селищних рад для забезпечення ефективного функціонування територіальних громад.
У рамках семінару передбачено обговорення питань щодо ведення бухгалтерського обліку в органах місцевого самоврядування; оплати праці працівників органів місцевого самоврядування; формування та фінансування дошкільних установ в сільській місцевості; особливостей казначейського обслуговування розпорядників коштів місцевих бюджетів відповідно до вимог Бюджетного кодексу, законодавчих та нормативних актів; формування доходної частини місцевих бюджетів; формування та виконання кошторисів тощо.
Програму семінару реалізовуватимуть представники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів влади, а також викладачі місцевих ВНЗ.